Щопонеділка ми ділимося новинами компанії, або корисними порадами про систему житлового господарства.
Сьогоднішній день - не виняток, розглянемо деякі приклади нашої взаємодії з клієнтами - мешканцями будинків, яки обслуговує КК #СервісПлюс.
У разі, якщо сталась аварійна ситуація, ви можете обрати наступні варіанти зв’язку із нами: подзвонити у наш колцентр, лінії ,- аварійні. написати нам у Facebook Messenger. Ми завжди опаративно реагуємо та інформуємо Вас стосовно подальших дій.
у разі, якщо ситуація не потребує негайного втручання, може бути вирішена планово, як то: організація освітлення під’їзду, прибирання конкретної ділянки, покіс трави, тощо, рекомендуємо: Facebook Messenger або Instagram Direct. звернення на нашу електронну адресу: kk.service.plus@gmail.com; звернутись через Viber за номером 0991575966
у разі, якщо Ви хочете передати колективне звернення мешканців, Ви: направляєте його на нашу електронну адресу kk.service.plus@gmail.com; можете особисто завітати до нашого офісу за адресою: провулок Новобазарний, 5.
Якщо у Вас є питання для персонального розгляду, інформуємо: щочетверга з 14.00 до 17.00 Ви можете прийти на особистий прийом до головного офісу, попередньо здійснивши запис будь яким із перерахованих вище способів.
Дякуємо, що обираєте КК Сервіс Плюс, ми працюємо для Вас цілодобово!
Commentaires