top of page

Новини компанії

Щопонеділка ми ділимося новинами компанії, або корисними порадами про систему житлового господарства.

Сьогоднішній день - не виняток, розглянемо деякі приклади нашої взаємодії з клієнтами - мешканцями будинків, яки обслуговує КК #СервісПлюс.

У разі, якщо сталась аварійна ситуація, ви можете обрати наступні варіанти зв’язку із нами: подзвонити у наш колцентр, лінії ,- аварійні. написати нам у Facebook Messenger. Ми завжди опаративно реагуємо та інформуємо Вас стосовно подальших дій.

у разі, якщо ситуація не потребує негайного втручання, може бути вирішена планово, як то: організація освітлення під’їзду, прибирання конкретної ділянки, покіс трави, тощо, рекомендуємо: Facebook Messenger або Instagram Direct. звернення на нашу електронну адресу: kk.service.plus@gmail.com; звернутись через Viber за номером 0991575966

у разі, якщо Ви хочете передати колективне звернення мешканців, Ви: направляєте його на нашу електронну адресу kk.service.plus@gmail.com; можете особисто завітати до нашого офісу за адресою: провулок Новобазарний, 5.

Якщо у Вас є питання для персонального розгляду, інформуємо: щочетверга з 14.00 до 17.00 Ви можете прийти на особистий прийом до головного офісу, попередньо здійснивши запис будь яким із перерахованих вище способів.

Дякуємо, що обираєте КК Сервіс Плюс, ми працюємо для Вас цілодобово!



 
 
 

コメント


bottom of page