Для зручності наших клієнтів, інформуємо щодо порядку взаємодії із Керуючою компанією Сервіс Плюс щодо нагальних питань.
Для оперативного зв’язку працює багатоканальний колцентр компанії:
0931575966
В режимі тонального наборуВи можете обрати лінію, призначення якої відповідає Вашій поточній необхідності:
Лінії ,- заявки із аварійного та поточного ремонту; Лінія - розрахунковий відділ, де ви можете отримати інформацію про нарахування та наявність боргів; Лінія - замовлення письмових довідок.
Для подачі заявки онлайн, Ви можете скористатись наступними варіантами:
Надіслати електронне повідомлення за адресою:
kk.service.plus@gmail.com;
форма зворотнього зв’язку на офіційній сторінці КК Сервіс Плюс у мережі Facebook;
відправити повідомлення у месенджері Viber за номером:
0991575966
Онлайн заявка обов’язково повинна містити наступні дані:
суть проблеми; адресу; Прізвище та ім’я заявника; контактний номер телефону.
Для включення Вашої адреси до загального плану робіт та підготовки кошторису, мешканці мають підготувати колективне звернення та подати його за адресою:
Провулок Новобазарний, 5
КК Сервіс Плюс працює для комфорту своїх клієнтів.
Дякуємо, що обираєте нас!
Будемо вдячні за РЕПОСТ
Comments