top of page

Порядок взаємодії

Для зручності наших клієнтів, інформуємо щодо порядку взаємодії із Керуючою компанією Сервіс Плюс щодо нагальних питань.

Для оперативного зв’язку працює багатоканальний колцентр компанії:

0931575966

В режимі тонального наборуВи можете обрати лінію, призначення якої відповідає Вашій поточній необхідності:

Лінії ,- заявки із аварійного та поточного ремонту; Лінія - розрахунковий відділ, де ви можете отримати інформацію про нарахування та наявність боргів; Лінія - замовлення письмових довідок.

Для подачі заявки онлайн, Ви можете скористатись наступними варіантами:

Надіслати електронне повідомлення за адресою:

kk.service.plus@gmail.com;

форма зворотнього зв’язку на офіційній сторінці КК Сервіс Плюс у мережі Facebook;

відправити повідомлення у месенджері Viber за номером:

0991575966

Онлайн заявка обов’язково повинна містити наступні дані:

суть проблеми; адресу; Прізвище та ім’я заявника; контактний номер телефону.

Для включення Вашої адреси до загального плану робіт та підготовки кошторису, мешканці мають підготувати колективне звернення та подати його за адресою:

Провулок Новобазарний, 5

КК Сервіс Плюс працює для комфорту своїх клієнтів.

Дякуємо, що обираєте нас!

Будемо вдячні за РЕПОСТ



2 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Comments


bottom of page