top of page

Усі ми звикли до побутового комфорту

Усі ми звикли до побутового комфорту: тепла та затишна оселя, безліч побутових приладів для економії часу, чиста водатощо.

Чи Ви коли-небудь замислювались, скільки людей щоденно працюють, щоб підтримувати міста комфортними для побутового споживача?

Сьогодні торкнемося важливої та актуальної теми алгоритмів підготовки до опалювального сезону.

Для кожної компанії, яка працює в сфері надання комунальних послуг, підготовка до опалювального сезону стартує задовго до моменту, коли користувачі навіть почнуть замислюватись про наступну зиму.

Розпочинають, як правило, підготовку до наступного осінньо-зимово проміжку майже одразу після закінчення опалювального періоду, у моменті, коли по-справжньому починає пригрівати весняне сонечко . До 15 квітня, звичайно, вже розплановані ремонтно-підготовчі роботи аж до жовтня.

Одещина - південний регіон, який має бути готовий до опалювального сезону терміном до 1 жовтня.

Метою підготовки будинків до сезонної експлуатації є забезпечення нормативних санітарно-технічних вимог щодо експлуатації приміщень будівель і режимів функціонування інженерного обладнання.

Перед початком опалювального періоду суб'єкти відносин у сфері теплопостачання (в нашому випадку це представники КП Теплопостачання міста Одеси) проводять перевірку готовності систем опалення та системи теплопостачання у цілому шляхом виконання пробного пуску з метою визначення їх готовності до роботи. Складається цей процес із декількох етапів:

огляд всієї системи і окремих її частин. При необхідності проводиться дефектація (уточнення місця, обсягу пошкоджень) та відновлювальний ремонт тепломереж.

тестовий запуск системи, в процесі якого з неї видаляється повітря, що скупчилося всередині труб і приладів.

Напротязі підготовчого сезону Ви можете помітити масштабні заміни або ремонт великих магістральних труб, які знаходяться під землею.

Зі свого боку, субєкти, які є відповідальними за утримання будинків (керуючі компанії та житлово-комунальні сервіси), проводять заходи, необхіді для підготовки внутрішньобудинкових систем централізованого опалення до експлуатації в наступному опалювальному періоді та включають у себе зокрема:

виявлення слабких місць, виконання ремонтно-профілактичних робіт устатковання тепловикористовувальних установок і внутрішньобудинкових систем;

усунення порушень, виявлених у гідравлічних та теплових режимах тепловикористовувальних установок;

промивання устатковання, тепловикористовувальних установок, трубопроводів та систем теплоспоживання;

перевірку та відновлення (за необхідності) герметизації інженерних вводів;

гідравлічні випробування внутрішньобудинкових систем централізованого опалення;

Пробний пуск здійснюється після закінчення робіт з підготовки систем теплопостачання до осінньо-зимового періоду.

На жовтня поточного року усі будинки, які обслуговує КК Сервіс Плюс, пройшли підготовчий комплекс робіт та гідравлічні випробування. Звичайно, не все було гладко, так як наразі абсолютна кількість будинків, які ми обсуговуємо, побудована в 60-70 ті роки минулого сторіччя.

В ході проведення випробувань, ми стикнулись із 29 поривами труб центрального опалення, які успішно відремонтували шляхом часткової заміни.

Загальна кількість елеваторних вузлів у будинках, які обслуговує наша керуюча компанія, складає 344 шт. За період підготовки, проведені ремонтні роботи у 56, у решті - профілактичні роботи.

І, щоб підсумувати, варто зазначити, що навіть в ідеальних умовах, вже після старту опалювального сезону, варто очікувати досить велику кількість звернень із приводу наявності повітря у системі та недостатньої циркуляції теплоносія. Отже, не час зупинятись, команда КК #СервісПлюс працює далі для комфорту наших клієнтів!



0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

留言


bottom of page